Voorschool de Bron

Peuters van 2,5 tot 4 jaar zijn welkom op onze voorschool. Wij hebben 2 groepen met maximaal 14 peuters.  Samen met leeftijdgenootjes bieden wij een plek waar peuters samen groeien, leren en spelen! Elk dagdeel heeft een vast structuur en is ingedeeld rondom de vaste onderdelen zoals bijvoorbeeld de kringmomenten, spelen, knutselen, fruit eten en activiteiten.  Wij willen graag dat de peuters een leuke tijd hebben en daarom staat spelenderwijs leren en ontdekken centraal.

Omdat wij heel nauw samenwerken binnen ons kindcentrum zorgen we voor een goede doorgaande lijn van voorschool naar basisschool. Regelmatig mogen de peuters die bijna 4 jaar zijn een uurtje meespelen in de klas met de jongste kleuters. Spelen we samen met de kleuters buiten, hebben gezamenlijke thema’s en vieren we als kindcentrum de feestjes samen.

Nieuwsgierig, loop gerust eens binnen!

Contactgegevens voorscholen Kinderopvang Kinderwerk

E-mail: info@kinderwerk.nu
Telefoonnummer: 0591 – 745 300
Voor de tijden van de voorschool, bezoek onze website: www.kinderwerk.nu