Uw kind, ons doel

Ons doel is om kinderen van 0 tot 14 jaar zo optimaal mogelijk voor te bereiden op wat de moderne samenleving van ze vraagt. We willen ze stimuleren om hun talenten te ontdekken én te ontwikkelen. Dit doen we niet alleen, maar in hechte samenwerking met ouders. We geloven in een samenwerking die voortkomt vanuit een gedeelde verantwoordelijkheid voor het kind. Want de ontwikkeling stopt niet bij de grenzen van het schoolplein. We leiden tenslotte niet op voor de school, maar voor het leven!

Ruimte om te groeien

Dat doen we in een rijke leeromgeving waar kinderen hun talenten kunnen ontdekken, benutten en uitbouwen. Natuurlijk brengen we hen kennis en vaardigheden bij. Maar we doen meer. We bieden een veilige en uitdagende plek waar kinderen zich goed voelen en ruimte krijgen om zich te ontwikkelen. Waar we ze uitdagen en ondersteunen, maar waar het ook leuk is en ontspannen. Wij gunnen elk kind een leuke schooltijd als basis voor het leven dat volgt. Daar werken we aan. Samen en met passie. Elke dag weer.

Voor wie?

We hebben een laagdrempelig, veelzijdig en passend aanbod voor alle kinderen van 0 tot 14 jaar én hun ouders uit de gemeente Emmen. Van 7.00 tot 19.00 uur of zelfs later.

• handen.jpg